Retourneren of heb je een klacht?

Retourneren

Is je bestelling niet wat je er van verwacht had?
Dat is jammer en kan natuurlijk gebeuren. In dit geval stuur je binnen 5 werkdagen (na ontvangst) een retouraanvraag via onderstaand formulier.
Zonder dit ingevulde formulier kunnen wij geen retouren verwerken.
Let op: uit hygiënisch oogpunt nemen wij oorbellen NIET retour.

 

De retourzending dient te voldoen aan onderstaande punten:

  • producten mogen enkel binnen 14 dagen (na ontvangst) retour gestuurd worden. Controleer je bestelling dus altijd goed na ontvangst.
  • Je dient je retour altijd eerst aan te melden via onderstaand formulier. Je ontvangt van ons, binnen 3 werkdagen, een reactie over het vervolg.
  • het artikel dient in de originele staat en ongedragen in de originele verpakking te worden geretourneerd. Indien producten niet in de originele staat en verpakking worden geretourneerd, kunnen we deze helaas niet retour nemen.
  • oorbellen en artikelen in de sale mogen niet geretourneerd worden.

Naam*
(+ evt. het aantal wanneer je meerdere van één artikel hebt besteld)
* Verplichte velden.
Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik nu doen?

Is een artikel van je bestelling beschadigd of verkeerd geleverd?
Laat ons dit dan zo gauw mogelijk (en tenminste 3 werkdagen na ontvangst) weten door onderstaand formulier in te vullen;

Naam*
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
* Verplichte velden.

Nadat je de mail heb verstuurd, zul je binnen 3 werkdagen een reactie per email van ons ontvangen. 

Indien er items geretourneerd moeten worden, ontvangen we dit graag binnen 7 werkdagen. Je ontvangt van ons een retourlabel.
Items moeten in de originele staat en verpakking worden geretourneerd. Indien producten niet in de originele staat en verpakking worden terug gestuurd, kunnen we ze helaas niet meer retour nemen. Nadat de producten weer door ons zijn ontvangen zul we binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag naar je crediteren.