RETURN POLICY (B2B & PARTICULIER)
Een artikel in mijn bestelling is beschadigd of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Een artikel kan retour worden gestuurd als deze productiefouten bevat of als een artikel verkeerd geleverd is. Alleen in deze gevallen vergoeden wij de retour verzendkosten. Wanneer een product anders is dan je had verwacht kun je het ook retourneren maar zullen de retour verzendkosten voor eigen rekening komen.
De retourzending dient te voldoen aan onderstaande punten:
– producten mogen enkel binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden. Controleer je bestelling dus altijd goed na ontvangst.
– het artikel dient in de originele staat in de originele verpakking te worden geretourneerd. Indien producten niet in de originele staat en verpakking worden geretourneerd, kunnen we deze helaas niet retour nemen.
– artikelen in de sale zijn uitgezonderd van het retourbeleid.
Voldoet je retourzending niet aan bovengenoemde punten, dan gaat deze ongefrankeerd retour naar de afzender.
Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Stuur ons een mail naar info@dutchjewelrycompany.nl.
Zet in het onderwerp: Klacht: (ordernummer)
Omschrijf jouw klacht en geef aan om welke en de hoeveelheid producten het gaat. Indien het gaat om artikelen met productiefouten of verkeerd ontvangen producten gaat, is het toevoegen van foto’s verplicht.
Nadat je de mail heb verstuurd, zul je binnen 3 werkdagen een reactie per email van ons ontvangen.
Indien je de producten terug moet sturen doe je dat binnen 7 dagen en stuur je per mail ons het trackingnummer en de naam van de vervoerder. Producten moeten in de originele staat en verpakking worden geretourneerd. Indien producten niet in de originele staat en verpakking worden terug gestuurd, kunnen we ze helaas niet meer retour nemen. Nadat de producten weer door ons zijn ontvangen zul je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag als winkeltegoed in je account ontvangen. Indien de artikelen niet teruggestuurd hoeven te worden zul je het aankoopbedrag gelijk als tegoed in je account terugvinden.
Mocht je een retouraanvraag doen naar aanleiding van een fout van onze kant dan zul je van ons per email een retourlabel toegestuurd krijgen.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er mist een product, wat moet ik doen?
Stuur ons (binnen 3 werkdagen na levering) een mail naar info@dutchjewelrycompany.nl.
Laat ons weten om welke bestelling het gaat en om welke en de hoeveelheid producten het gaat.
Binnen 3 werkdagen zul je een reactie per email van ons ontvangen.